Tu opiszę co i jak ze statystykami. Bez zbędnego gadania, zaczynajmy.
Siła - Odpowiada za moc naszych ataków fizycznych. Przy sile 2x większej od siły przeciwnika potrafimy przełamać jego zasłonę oraz wygrać siłowanie. Kiedy nasza siła jest 2x większa od wytrzymałości przeciwnika jesteśmy w stanie jednym uderzeniem pozbawić go kończyny lub nawet zabić.
Wytrzymałość - Chyba nie muszę dużo mówić - im wyższa tym bardziej jesteśmy wytrzymali na ból, obrażenia i trucizny. Jeśli mamy wytrzymałość 2x większą od siły przeciwnika to nie może on nas zranić.
Szybkość - Odpowiada za to, jak szybko się poruszamy oraz jak szybko zadajemy ciosy. Jeżeli szybkość jest co najmniej 2x większa od szybkości przeciwnika, ma on duże problemy z reakcją na to, co się dzieje. Jeżeli szybkość jest co najmniej 3x większa od szybkości przeciwnika, nie może on nas dostrzec.
Zręczność - Odpowiada za precyzję ciosów oraz to, jak dobrze jesteśmy wyszkoleni technicznie. Jeżeli zręczność jest co najmniej 2x większa od zręczności przeciwnika, ma on niskie szanse na trafienie, jednocześnie stając się łatwym celem.
Zmęczenie/Mana - Ogranicza użycie umiejętności, im więcej punktów zmęczenia/many tym więcej umiejętności możemy użyć. Mana dodatkowo odpowiada za Moc, siłę zaklęć Magów (wzór: Mana/400*1,5*ewentualny mnożnik umiejętności) Wydanie w ten atrybut 1 punktu statystyk to 300 zmęczenia/many. Mana i Zmęczenie w przypadku użycia różnych umiejętności jest liczone oddzielnie jednak ich wartość maksymalna jest taka sama
Punkty statystyk można wykupić za PN w przeliczniku 1PN=10pkt stat
Siła - Odpowiada za moc naszych ataków fizycznych. Przy sile 2x większej od siły przeciwnika potrafimy przełamać jego zasłonę oraz wygrać siłowanie. Kiedy nasza siła jest 2x większa od wytrzymałości przeciwnika jesteśmy w stanie jednym uderzeniem pozbawić go kończyny lub nawet zabić.
Wytrzymałość - Chyba nie muszę dużo mówić - im wyższa tym bardziej jesteśmy wytrzymali na ból, obrażenia i trucizny. Jeśli mamy wytrzymałość 2x większą od siły przeciwnika to nie może on nas zranić.
Szybkość - Odpowiada za to, jak szybko się poruszamy oraz jak szybko zadajemy ciosy. Jeżeli szybkość jest co najmniej 2x większa od szybkości przeciwnika, ma on duże problemy z reakcją na to, co się dzieje. Jeżeli szybkość jest co najmniej 3x większa od szybkości przeciwnika, nie może on nas dostrzec.
Zręczność - Odpowiada za precyzję ciosów oraz to, jak dobrze jesteśmy wyszkoleni technicznie. Jeżeli zręczność jest co najmniej 2x większa od zręczności przeciwnika, ma on niskie szanse na trafienie, jednocześnie stając się łatwym celem.
Zmęczenie/Mana - Ogranicza użycie umiejętności, im więcej punktów zmęczenia/many tym więcej umiejętności możemy użyć. Mana dodatkowo odpowiada za Moc, siłę zaklęć Magów (wzór: Mana/400*1,5*ewentualny mnożnik umiejętności) Wydanie w ten atrybut 1 punktu statystyk to 300 zmęczenia/many. Mana i Zmęczenie w przypadku użycia różnych umiejętności jest liczone oddzielnie jednak ich wartość maksymalna jest taka sama
Punkty statystyk można wykupić za PN w przeliczniku 1PN=10pkt stat