Człowiek:
Siła: 8
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 6
Zręczność: 6
Zmęczenie/Mana: 600
Ludzie są najbardziej neutralnymi postaciami, potrafią szkolić się w każdej dziedzinie: od walki poczynając, a na magii kończąc.
Rycerz:
Siła: +6
Wytrzymałość: +5
Szybkość: +4
Zręczność: +4
Zmęczenie/Mana: +300
Rycerze zazwyczaj używają mieczy do walki oraz noszą ciężkie zbroje. Oczywiście są i tacy którzy wybierają nieco inny styl walki. Ich ciosy opierają głównie się na różnych sekwencjach ataków. Wymagania: przejście misji na rycerza, zakup miecza
Mag:
Siła: +3
Wytrzymałość: +0
Szybkość: +5
Zręczność: +5
Zmęczenie/Mana: +2100
Magowie unikają walki bezpośredniej, trzymają się na odległość i atakują przeciwnika potężnymi czarami. W razie konieczności walki w zwarciu używają kosturów, a niektórzy nawet i sztyletów. Wymagania: przejście misji na maga, zakup kostura
Siła: 8
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 6
Zręczność: 6
Zmęczenie/Mana: 600
Ludzie są najbardziej neutralnymi postaciami, potrafią szkolić się w każdej dziedzinie: od walki poczynając, a na magii kończąc.
Rycerz:
Siła: +6
Wytrzymałość: +5
Szybkość: +4
Zręczność: +4
Zmęczenie/Mana: +300
Rycerze zazwyczaj używają mieczy do walki oraz noszą ciężkie zbroje. Oczywiście są i tacy którzy wybierają nieco inny styl walki. Ich ciosy opierają głównie się na różnych sekwencjach ataków. Wymagania: przejście misji na rycerza, zakup miecza
Mag:
Siła: +3
Wytrzymałość: +0
Szybkość: +5
Zręczność: +5
Zmęczenie/Mana: +2100
Magowie unikają walki bezpośredniej, trzymają się na odległość i atakują przeciwnika potężnymi czarami. W razie konieczności walki w zwarciu używają kosturów, a niektórzy nawet i sztyletów. Wymagania: przejście misji na maga, zakup kostura