Ard Gaeth

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Forum PBF pełne magii, potworów i niezliczonych przygód


    Nekomanci

    Patariko Mahtaw
    Patariko Mahtaw
    Admin


    Posts : 41
    Join date : 07/09/2019

    Nekomanci   Empty Nekomanci

    Pisanie by Patariko Mahtaw Nie Wrz 08, 2019 12:19 am

    Nekomanci - rasa przedstawiająca połączenie zwierzęcia z człowiekiem. Mają zdolność do zmienienia swojej formy w gatunek zwierzęcia którego są połączeniem. Ich charakterystyczną cechą są zwierzęce uszy i ogony. nazwę tej rasy zapoczątkował pierwszy taki przypadek  przedstawiający człowieka kota powstałego w wyniku nieudanych eksperymentów czarownic. Postać ta przypominająca ludzka istotę wyróżniała się kocimi uszami oraz puchatym ogonem. W wyniku tego zdarzenia czarownice postanowiły spróbować stworzyć inne gatunki dzięki czemu dnia dzisiejszego możemy zaobserwować również inne gatunki tej rasy

    Panmanci czyli człowiek panda
    Siła +6
    Wytrzymałość +7
    Szybkość +3
    Zręczność +4
    Zmęczenie \mana +3000

    Mausmanci  człowiek mysz
    Siła +2
    Wytrzymałość +5
    Szybkość +7
    Zręczność+6
    Zmęczenie \mana +3000

    Wolmanci człowiek wilk

    Siła +6
    Wytrzymałość +5
    Szybkość +7
    Zręczność +4
    Zmęczenie \mana +2400

    Rabmanci człowiek królik

    Siła +4
    Wytrzymałość +3
    Szybkość +6
    Zręczność +5
    Zmęczenie \mana +3600

    Domanci człowiek pies

    Siła +5
    Wytrzymałość +6
    Szybkość+7
    Zręczność +4
    Zmęczenie \mana +2400


    Rasa ta dzięki swojemu rozwojowi na przestrzeni lat ma również swoje klasy

    Czarodziej: klasa używając magii opierającej się na żywiołach
    Siła + 2
    Wytrzymałość + 3
    Szybkość +3
    Zręczność +2
    Zmęczenie/mana +3000


    Władca zwierząt: klasa ta nie walczy wręcz. Posługują się oni swoimi wiernymi kompanami jakimi są ich zwierzęta posiadające rożne zdolności. mają dwóch kompanów jednak nie mogą walczyć dwoma jednocześnie. Gdy dochodzi do starcia bezpośredniego między przedstawicielem tej klasy, a przeciwnikiem posługującym się bronią białą staje się on praktycznie bezbronny.
    Siła +3
    Wytrzymałość +3
    Szybkość +2
    Zręczność +1
    Zmęczenie\mana +3300

    Tropiciel:  Ich głównym celem jest polowanie i w tym kierunku się szkolą. Ich najlepszej rozwinięta zdolnością jest posługiwanie się bronią białą oraz zastawianie pułapek
    Siła +4
    Wytrzymałość +3
    Szybkość +4
    Zręczność +5
    Zmęczenie\mana +1200

    Kaplan: kapłani posiadają jednego towarzysza. Ich zdolności ograniczają się do wzmacniania swojego kompana oraz do uzdrawiania ludzi jak i zwierząt.

    Siła + 2
    Wytrzymałość +3
    Szybkość +3
    Zręczność +2
    Zmęczenie\mana +3000

      Obecny czas to Pon Lis 04, 2024 11:09 pm