-Walka bronią białą - lepsze posługiwanie się bronią białą (+6 pkt zręczności przy walce bronią białą) 20 PN
-Walka dwiema brońmi - możliwość sprawnej walki dwiema brońmi (+6 pkt zręczności przy walce dwiema brońmi) 20 PN
-Walka bronią dystansową - możliwość celniejszego i szybszego używania broni dystansowych (+6 pkt zręczności przy walce bronią dystansową) 20 PN
-Walka wręcz - sprawniejsza walka wręcz nawet z uzbrojonym przeciwnikiem (+3 siły +3 zręczności przy walce wręcz) 20 PN
-Zwiększona siła - zwiększa siłę postaci x1,25 100PN
-Zwiększona wytrzymałość - zwiększa wytrzymałość postaci x1,25 100PN
-Zwiększona szybkość - zwiększa szybkość postaci x1,25 100PN
-Zwiększona zręczność - zwiększa zręczność postaci x1,25 100PN
-Zwiększona Moc - zwiększa Moc postaci x1,25 100PN
-Alchemia - pozwala tworzyć różne mikstury itp. opisane wcześniej w sklepie 20PN
-Handel - 10% niższe ceny w sklepie 20PN
-Dyplomacja - pozwala rozwiązać konflikt przy użyciu dyplomacji (nie musi działać na graczy) 20PN
-Akrobatyka - pozwala na wykonywanie lepszych i bardziej skomplikowanych manewrów 20PN
-Sztuka przetrwania - pozwala na przeżycie w dziczy dzięki umiejętnościom survivalu nawet długi czas 20PN
-Medyk - pozwala na "polowe" leczenie ran nawet swoich jak i nastawianie drobnych złamań. Przy dobrym sprzęcie pozwala przeprowadzać bardziej skomplikowane zabiegi. 20PN
-Walka dwiema brońmi - możliwość sprawnej walki dwiema brońmi (+6 pkt zręczności przy walce dwiema brońmi) 20 PN
-Walka bronią dystansową - możliwość celniejszego i szybszego używania broni dystansowych (+6 pkt zręczności przy walce bronią dystansową) 20 PN
-Walka wręcz - sprawniejsza walka wręcz nawet z uzbrojonym przeciwnikiem (+3 siły +3 zręczności przy walce wręcz) 20 PN
-Zwiększona siła - zwiększa siłę postaci x1,25 100PN
-Zwiększona wytrzymałość - zwiększa wytrzymałość postaci x1,25 100PN
-Zwiększona szybkość - zwiększa szybkość postaci x1,25 100PN
-Zwiększona zręczność - zwiększa zręczność postaci x1,25 100PN
-Zwiększona Moc - zwiększa Moc postaci x1,25 100PN
-Alchemia - pozwala tworzyć różne mikstury itp. opisane wcześniej w sklepie 20PN
-Handel - 10% niższe ceny w sklepie 20PN
-Dyplomacja - pozwala rozwiązać konflikt przy użyciu dyplomacji (nie musi działać na graczy) 20PN
-Akrobatyka - pozwala na wykonywanie lepszych i bardziej skomplikowanych manewrów 20PN
-Sztuka przetrwania - pozwala na przeżycie w dziczy dzięki umiejętnościom survivalu nawet długi czas 20PN
-Medyk - pozwala na "polowe" leczenie ran nawet swoich jak i nastawianie drobnych złamań. Przy dobrym sprzęcie pozwala przeprowadzać bardziej skomplikowane zabiegi. 20PN