Co do umiejętności... gracze którzy zaczęli na początku zauważyli, że nie ma ich wcale lub jest ich zaledwie kilka. Sprawa wygląda tak:
-Gracze od początku gry mają możliwość stworzenia własnych umiejętności
-Umiejętności stworzone przez graczy mogą zostać udostępnione do umiejętności ogólnych jednak jedynie za pozwoleniem gracza wymyślającego
-Jeśli jakaś umiejętność indywidualna (których nie widzą inni poza ich nazwą) zostanie opisana w sposób bardzo podobny przez co najmniej dwie osoby trafi ona automatycznie do umiejętności ogólnych pod jedną nazwą
-Na start gracze mogą opisać max. 5 umiejętności.
-Można zamiast dodawania nowych umiejętności rozwijać poprzednie tak, że ich siła (i koszt) będzie wzrastać przez co umiejętności startowe mogą być na tym samym poziomie co te dodane później.
-Można nauczyć innego gracza swojej umiejętności prywatnej. Wtedy uczony gracz traci 20PN
-Każdą umiejętność można zmienić, zmiana ta kosztuje 5PN
No i to chyba tyle. Trzeba jednak pamiętać, że to Admin ustala koszta i siłę (w porozumieniu z graczem, jednak to Admin ma ostatnie słowo).
-Gracze od początku gry mają możliwość stworzenia własnych umiejętności
-Umiejętności stworzone przez graczy mogą zostać udostępnione do umiejętności ogólnych jednak jedynie za pozwoleniem gracza wymyślającego
-Jeśli jakaś umiejętność indywidualna (których nie widzą inni poza ich nazwą) zostanie opisana w sposób bardzo podobny przez co najmniej dwie osoby trafi ona automatycznie do umiejętności ogólnych pod jedną nazwą
-Na start gracze mogą opisać max. 5 umiejętności.
-Można zamiast dodawania nowych umiejętności rozwijać poprzednie tak, że ich siła (i koszt) będzie wzrastać przez co umiejętności startowe mogą być na tym samym poziomie co te dodane później.
-Można nauczyć innego gracza swojej umiejętności prywatnej. Wtedy uczony gracz traci 20PN
-Każdą umiejętność można zmienić, zmiana ta kosztuje 5PN
No i to chyba tyle. Trzeba jednak pamiętać, że to Admin ustala koszta i siłę (w porozumieniu z graczem, jednak to Admin ma ostatnie słowo).